zilan

zilan
@zilanakca
Güldüğün fotoğrafı, içime astım.
AHMET KAYA'nın dediği gibi, BİR DE SEN GİTME..✨❤️‍🩹🥀
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve sen, Zemheri gönlüme düşen, en güzel baharsın..."
sen hangi burç sun yorumlarda bulşlım..
sevmesen de severim gurur benim neyime..
İstediğin kadar uzaklaş yüreğin hala veda ettiğin yerdedir..🪽🥀