Bir şeyi görüyorsan, görmemezlikten gelemezsin. Muhakkak bir şey yapmalısın. Çünkü sen başkasına ne yaparsan aslında kendine yaparsın. Başkalarında ne görmek istiyorsan önce sen onu onlara vermelisin. Çünkü evrenin kanunu budur, verdiğin şey katlanarak sana geri döner
Temelde her şeyin altında yatan üç bilinç vardır. Ya alma (dişil) bilincindesindir, ya verme (eril) ya da nötr (denge).
Yaşam amacın da hangi temel bilinç ile hareket ettiğine göre şekillenir. Evrenin karşılık beklemeden “verme” bilincini örnek alarak yaşarsan, yaşamında maddeye dönüştürdüğün manalar uzun yıllar yaşar. Yaşam amacını bulmak istiyorsan almaya değil, vermeye odaklanmalısın.