Kılıç Artığı

Kılıç Artığı
@zmsna
"İnnemâ eşku bessi ve hüzni ilallah" " Ben, üzüntü ve tasamı ancak Allah'a arz ediyorum." (Yusuf Suresi/86)
Sevin gayri yüreğime açtığın yara kapanmıyor.
Edebiyat
Reklam
Çok mu kalender sandın uzaktan bakınca?
Edebiyat
Nerdesin ey kalbimin emaneti.
Edebiyat
Oysa ki filizlen diye yüreğime ekmiştim, yüreğime bat diye değil.
Düşünce
Çok mu derinden sevmiştim ?
Düşünce
Reklam