Hayaller kurmak istiyorum.
Sokakta korkmadan yürümek, gece eve dönerken içimde bir endişe taşımamak istiyorum.
Bir gün bir kadının daha adını bir haber başlığında görmek istemiyorum.
Ama mesele sadece yaşamak da değil.
Anlaşılmak istiyoruz, saygı görmek istiyoruz, emeğimizin görülmesini istiyoruz.
Bazen bir kadının sesi duyulmadan susturuluyor, bazen emeği yok sayılıyor, bazen de varlığı bile sorgulanıyor.
Oysa biz çok büyük şeyler istemiyoruz.
Sadece insan gibi yaşayabilmek…
Korkmadan gülmek, düşüncelerimizi özgürce söyleyebilmek, hayallerimizi yarım bırakmadan yolumuza devam edebilmek.
8 Mart’ta kadınların gücünden ve mücadelesinden söz ediliyor. Ama benim kalbimde bugün tek bir cümle var:
Ben de kadınım…
Ve önce yaşamak istiyorum...