Biriyle ilk
tanıştığımızda nerelisin diye sorarız önemi varmış gibi.
Bir kelimeyle tanıştığımızda neden sormuyoruz peki bu
soruyu? Nerelisin? Hangi ülkedensin? Köklerin neresi?
Nereden türemişsiniz? Sanki birinin soyunu
araştırıyormuş gibi hissettiniz değil mi? Ben öyle
hissettim. Halbuki yeni bir kelimeyle tanışıp kaynaşmak
çok keyiflidir.
Herkes güvenilmeyi hak eder. Hayatım boyunca
insanlara güvenmeyi tercih ettim. Karşımdaki insan
güvenime ihanet edecekse bu onun sorunu, ben kimseye
güvendim diye kendimde hata aramam.