Bir kitap ancak bu kadar güzel olabilirdi.Bitmesini hiç istemediğim ve 1 gün içinde acaba ne olacak diye diye bitirdiğim güzel bir eser.Kitap içeriğinden bahsedecek olursam Bir madde bağımlısı gencin bataklıktan aydınlığa kavuşmasını dinimizi tam manasıyla yaşamasını evliliğini kısacası hayatını anlatan gerçekten çok güzel bir kitap.okumayanların bir an önce okumasını tavsiye ediyorum ..saygılar :)