27.06.2026
Selamün Aleyküm.. YA BAKİ (c.c) Bâki olan, her şey, herkes gitse de kalan, ezeli ve ebedi olan Sensin. Sen yetersin. Sen daima varsın. Senden hariç her şey fani. Ölmeye, yok olmaya, sönmeye mahkum. Tüm bunların idrâkine varmayı hakkıyla sadece seni memnun etmeye çalışmayı nasip et. Yeni bir güne daha Senin isminle uyandık Elhamdülillah. Ömrümüzden eksilen her anı bize ibret kıl. Boşa geçenleri affınla ört. Hayra vesile olanları kabulünle bereketlendir. Her günümüzü kalbimizi yokladığımız bir muhasebe günü eyle. Şimdiye kadar bilerek ya da bilmeyerek işlediğimiz hatalar için Senden af diliyoruz. Tevbe kapılarını yüzümüze kapatma. Dilimizden dökülen pişmanlığı kalbimizdeki samimiyetle buluştur. Bizi nefsimizin savrulmalarından muhafaza eyle. Sabırla duran, tevekkülle teslim olan kullarından eyle. Ey zamanın ve ömrün sahibi olan Rabbimiz (c.c) Başlayan her yeni günü kalbimizde yükle değil, hikmetle kapatmayı nasip et. Önümüzdeki günleri imanla, ahlakla ve istikametle yaşamayı lütfeyle.. Evlerimize huzur, gönüllerimize sükûnet, dualarımıza kabul yaz. Bugünü senin rızana daha yakın bir kul olmaya niyet ettiğimiz mübarek bir eşik eyle. Rabbimiz (c.c) Senin bize bildirdiğin herşeyi , vahyini, İşittik, itaat ettik. Ey Rabbimiz (c.c) affına sığındık! Dönüş, Sanadır. Rabbimiz(c.c) Unutursak veya hataya düşersek bizi sorumlu tutma. Bizden öncekilere yüklediğin gibi, bize de ağır bir yük yükleme. Bize gücümüzün yetmediği işler de yükleme! Bizi affet! Bizi bağışla! Bize acı! Sen bizim
El-Muksıt Adâlet sahibi; bütün işlerini denk, birbirine uygun ve yerli yerinde yapan demektir. Allah Teâlâ, adâletle hükmedendir. En üstün adâlet ve merhamet sahibidir. Mazlumların haklarını zâlimlerden alandır. Dünyada dost düşman ayırımı yapmadan bütün kullarına rızık verir. Âhirette, dostları, yaptıklarının karşılığını fazlasıyla alacak, düşmanları ise sadece yaptıklarının karşılığı bir cezaya çarptırılacaklardır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aşkmış adı nerden bileyim Böyle zulüm olur mu gözünü seveyim Adımı sorsan söyleyemem yemin ederim
"Zulüm bizdense ben bizden değilim"
Sözü size bırakıyorum... Bu yaşananlar; tamamlayamıyorum bile! Özgür Filistin! Her zaman özgür!!!!
1000Kitap

dijital cihat

@dijital_cihat
·
Filistin davasını buldozerlere karşı savunan kadın
Filistin davasını buldozerlere karşı savunan kadın Rachel Corrie kimdir? ABD'li barış aktivisti Rachel Corrie, saldırılarda binlerce sivilin hayatını kaybettiği Gazze Şeridi'nde Filistinli bir ailenin evinin yıkılmasını önlemeye çalışırken İ*rail buldozerince ezildi. 21 yaşındaki ABD'li aktivist, 16 Mart 2003'te turuncu renkli ceketini giyerek, eline aldığı megafon ile İsrail buldozerlerine yöneldi. Amacı Refah kentinde Filistinli bir ailenin evinin yıkılmasına ve topraklarının elinden alınmasına engel olmaktı. Yabancı olduğu için İsrail'in yıkım araçlarını durdurabileceğini düşünen Corrie, buldozerin önüne geçti ancak İ*rail güçleri, Filistinlilere merhamet etmediği gibi ona da acımadı. Her fırsatta "Filistin'de tanık olduğu olaylardan çok etkilendiğini" dile getiren Corrie'nin, ö.ldürülmeden bir süre önce ailesine gönderdiği mektuplardan birinde şu ifadeler yer alıyordu: "Herhangi bir akademik çalışma, okuma, konferans, bölge hakkında izlediğim belgesel, hikaye veya duyduğum olay, bana buradaki durumu anlatamamıştı. Buradaki durumu kendi gözlerinle görmediysen hayal etmen mümkün değil. Sonra uzun süre yaşadığın tecrübelerin, gerçeği yansıtıp yansıtmadığını düşünürsün." Rachel Corrie'den geriye onurlu direnişini ifade eden şu sözler kaldı: "Zulüm bizdense ben bizden değilim!" Kaynak: aa.com.tr/tr/dunya/filist...
Filistin
Zulüm iki türlüdür; Biri zulmeder, Diğeri zulme rıza gösterir, İkisi de zalimdir... Hz.Ali (r.a) فليسطين '🇵🇸
Filistin
Bazı insanlar tanıyorum ki kırılan tarafın hep kendisi olduğunu zannederken kendisi başkalarını çok defa kırdığını görmüyor. Kendisini mazlum, başkalarını da zâlim addediyor ama başkalarını incittiği sözler hiç aklına gelmiyor. Buna sebep olan şeylerden biri de (çok alâkasız gibi görünecek ama doğru) burçlara karşı önyargı. Bir kişi A burcuysa duygusal olurmuş kolay incinirmiş, B burcuysa kibirli ve sinirli olurmuş falan falan.. Bu nasıl bir önyargıdır yahu? Resûlullah demiyor mu? "Kalpler, Rahmân’ın iki parmağı arasındadır. Onları istediği gibi çevirir.” (Tirmizî, Kader, 7/2140) Benim kalbimi evirip çeviren Allah'tır, yıldızlara gezegenlere ne oluyor? Benim karakterimden, mîzâcımdan ve rûhumdan sonra yaratılmış bir şey (yıldız, gezegen vs.) bana nasıl tesîr edebilir Allah aşkına? İnsanların kafasında, onlar görmese de çok büyük burç önyargısı var. Kardeşler nücumdan sorulduğunda bize Peygamberimiz tarafından susmak emredilmiştir. Allah'ın yarattığı karakteri değişmez ve düzelmez addetmek, aynı burçta olan her insanı kesinkes cehennemlik atfetmekten farklı mıdır? "Size ne oluyor? Ne biçim hüküm veriyorsunuz? Yoksa elinizde okuduğunuz bir kitap var da orada istediğinizin sizin olacağı mı yazılı? Yoksa, “Neye hüküm verirseniz o mutlaka sizindir” diye tarafımızdan lehinize verilmiş, kıyamet gününe kadar geçerli kesin sözler mi var?" (Kalem Suresi, 36-39) Neye göre hüküm veriyorsunuz? İnsanın fıtratını yaratan Hâlık dururken, ona tesîr ettiğini sandığınız akılsız yıldızlara mı? Atalım kafamızdan bu önyargı putlarını. Yoksa kurtulduğunu garanti gören insanlar başkalarına zulüm addederken ahirette hesabı görüldüğünde kendisini zâlim olarak bulacak.