zümra

✨️leş gibi kitap okuma yılı✨️
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Allah nasip ederse ölmeden kitap okumaya tekrar başlicaz
Ben ve elimde sürünen kitaplarım
Sizlere karşı tatlı bir kıskançlık hissediyorum🥲 kitap okuyamıyorum uzun bir süredir. kendimi zorluyorum 10 ay oldu aynı kitap elimde dolaşıyorum çok üzülüyorum bu duruma.. umarım toparlarım🫤
Kitap okurken çayımın soğumasını o kadar çok özlemişim ki...