zuroyuko

zuroyuko
@zuroyuko
"Bundan beş yıl sonra kendini nerede görmek istersin?" diye sorarlar ya bazen, bunu hiç düşünmüyorum mesela. Nerede olduğum önemli değil çünkü. Nerede olursam olayım, kıkır kıkır gülerken bulmak istiyorum ben kendimi.
Alıntı
Reklam
Elimizdeki tek seçenek bu hayat, her ne yapacaksak burada yaşayacağız Osman.
Alıntı
Düştüğünde kalkıp oynamaya devam edenlerle,oynamaya devam eder bu dünya.
Alıntı
Oturdum her şeyin geçmesini bekliyorum Osman.
Alıntı