Hayat dediğin bu değil, kimsenin elde edemeyeceği bir şey istiyorsun sen.Bu dünya da Hepimiz kaybederiz..Hayat kaybetmektir. Kaybetmeye razı olmaktır. İsteklerin bu dünyaya uymuyor. Sen nerede yaşadığını zannediyorsun, dünyanın cennet mi olduğunu sandın yoksa ? Burası ne cennet ne de cehennem. Burası dünya , fani dünya.