Eskiden çoğumuz çok keyifliymişiz,
daha bir heyecanlandırıyormuş yeni çıkan şarkılar, çok daha ümit vadediyormuş yaklaşan bahar, daha samimiymiş şu "insan", çok daha sahiciymiş davranışlar, biraz daha mümkünmüş sanki "aşk", hala imkan dâhilindeymiş "güven" ve biraz daha gençmişiz.