Zeynep

Zeynep
@zyynptkgn
Sadece kitap okumak yetmez insana. Bazen de meydan okumalı kendine, hayata, dünyaya..
George Orwell 1984 kitabında; “Hiçbir yararı olmayacağını bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan, onları yendin demektir.” diyor. Vicdanımdan yorulduğum anlarda kendime hep bunu hatırlatıyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Şimdi tekrar ne yapsam dedirtme bana yarabbi taşınacak suyu göster, kırılacak odunu kaldı bu silinmez yaşamak suçu üzerimde bileyim hangi suyun sakasıyım ya rabbelalemin tütmesi gereken ocak nerde?" İsmet Özel
"Tehlikeli sayılmam artık. Kalbimi kalın bir kitabın arasında kuruttum" Didem Madak
“Ama kendi kendinden kaçamazsın ki.” William Shakespeare
Herkesin bir kapısı vardır, Bir de kaybettiği bir kilidi, Açık bıraktığı bir penceresi, Gidemediği yolu, Kesemediği bileti, Titrediği bir sıtması.. Var işte gidenlerini gömdüğü Kalabalık bir mezarlığı... Cihan Akçay