death valley

death valley
@zzers
Anlatmak sorun değilde... artık anlatmaya gerek duymamak mesele. Çünkü orda müthiş bir VAZGEÇMİŞLİK var ..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sadece iki kişi seni anlar, biri seninle aynı durumu yaşamış olan diğeri seni çok seven
İnsanlara mesafeli olmak her zaman iyidir, gereksiz pişmanlıklar yaşamazsın
Sıkıntı yok efendiler, dert insana yol gösterir
Başımız saĝolsun
Helva evinde kavrulmadığı sürece tadı hep tatlı olur
Şehidin Var Türkiye!