Rabbimizin tüm müminlere rahmet etmesini dileyerek başlayalım. Vefat eden ve çok da tanımadığım Ramazan Hoca hakkındaki tartışmaları ibretle izliyorum.
Dini anlamda topa tutulacak bir söylemine rastlayamadığımdan, arkasından laf sokup, tekfir edip bir taraftan da yalandan rahmet okuyanlara falan baktım.
İddiaları bildik cuhela yaftaları. Mevdudi
rashed’eren bak kardaş erkek adamsın(şaibeli) gel erkeklerle muhatap ol ki erkek muamelesi göresin.
Hanımların olduğu muhabbette bodoslama dalarsan hanım muamelesi görür yarın öbür gün mübarek üniforma yerine etek falan giydirirler Allah korusun.
Bilahare, benim hangi tarikate mensup olduğum sizleri zerretil miskal ilgilendirmez sayın işsiz kardeşim
Ebedihayatyolcusu . Söylemek istese idim bunu belirtirdim. İnsanların hele ki müslümanların ayıbını umuma açık paylaşmanın doğru olmadığını defaatle dile getirdim. Gerçi sizlerde haklısınız Efendimiz ﷺ'in sözlerine riayet etmeyen bu acizane kulun sözlerine neden riayet etsin ki?
Arap Ataş o kadar fikir ayrılığına rağmen üslubunu bana karşı değiştirmediğin ayriyeten sana teşekkür ederim.
Hakkımda, arkamda, sağımda, solumda saçma sapan konuşup genel yargıya varanlara hakkımı helal etmiyorum.
Mahşerde hesaplaşmak duâsıyla.
https://1000kitap.com/sihayam neyi silmişim tekrar oku, hayal mi görüyorsun? Sende bize imtihan mı olmaya geldin Allah aşkına ibadet ettikçe beyniniz gelişmiyor da geriye mi gidiyor? Vallahi daha da bir şey yazmak istemiyorum iki gündür iq seviyem dipleri gördü. Gereksiz gereksiz tartışmalar kime neyi anlatıyoruz.
Ulan adama kafir dedin, zındık dedin, sapık dedin, isim vermeden böyle insanların katli vacip olduğuna işaret ettin.
Adam öldürülmüş, şimdi de çıkmış açıklama videosunda "Adam bozuk" diyor.
Bozuk ya da hain görmek istiyorsan aynaya bakacaksın!
Maşallah, altlarınızda her biri 40 milyonluk, 50 milyonluk BMW'ler mercedesler, audiler,
Altın varaklı köşklerinizde altın musluklardan abdest alıyorsunuz.
Üstünde çulu yok, zavallı gariban "Allah" dedi mi,
Allah sadece sizin tekelinizde, size ait ve doğruyu sadece siz biliyorsunuz ya (!)
Görmediği hakaret küfür kalmıyor.
Garibanın açlıktan nefesi kokuyor, cebinde üç kuruşu yok, çoluk çocuğunun rızkını da yardım adı altında siz alıyorsunuz, siz!
Neden? bir de Tesla alırsın ya!
Tesbihatında, nefsini terbiye, zühd gayretinde olanlarla bir derdimiz yok. Biz de bunları yapma çabasındayız.
Ama adını koyalım ki Tasavvuf İslam'dan ayrı bir dindir, denildiğinde coşanlar, dinlerinden habersiz olanlardır. Tüm Tasavvuf literatürü bunu, İslam'a benzetilmeye çalışılan bu dini anlatır.
Vahyin (İslam vahyi, kendi
*****
(Vücûduke zenbun lâ yukâsu bihî zenbun). Allah var ama ben de varım, demek tasavvuf akaidine göre şirktir. Yalnız Allah var, diyenler muvahhidlerdir. Muvahhid, birlemiş olana denilir.
*****
O kadar güzel açıklamışsınız ki elinize sağlık. Zaten bahsettiğiniz insanların hitap ettiği kitle genellikle çok sığ kafalı, geleneksel, oldukça avâm ve genellikle bir soru sormayan ve la Fontaine dan masallar misali hikayeler dinleyen kitle.
İş buraya varmışken elbette ki hakikati anlatanı ya cahilliklerinden dolayı anlamayacak ya da anlamak istemeyecektir.
Alamut ve Hasan İbn Sabbah olayında herkes bütün fedailerin nasıl olurda sahte peygambere iman edip onun sahte cennete inanıp her dediğini kabul eden kimseler oluşuna türlü hakaret ile salak,aptal vesair suretli laflar kullanır.
Oysa derim ki o zaman kütüphane yoktu, okur yazar azdı, bilgiye erişim çok kısıtlıydı diyerek o fedai ve avam halkı hiç kınamazdım ki günümüzde şahit olduklarımı gördükten sonra hiç de kınayasım gelmiyor.
Tassavvufi tarikat ve cemaatlerde hemen hemen aynı vaatler ile bilgi akışının çok kolay ve net olduğu dönemde bile kitleler bu tasavvufi insanların körü körüne etkisine giriyor.
Gelin siz söyleyin Sabbahın fedailerini mi yoksa günümüz Şeyhlerin fedailerini mi kınayalım?
rashed’eren Katkınız için teşekkürler. Güzel bir bağ kurmuşsunuz.
Doğruyu bulabilecek altyapıları olmasa zaten Rabbimiz bunları sorumlu tutmaz. Sabbah'ınkileri de günümüz versiyonlarını da kınayalım derim.
Bu anlamın yanı sıra aşk; bir arzulama, tutkulama duygusudur bu yalnızca insanla sınırlı değil hayvanlara ve ya nesnelere de aşık olunur çünkü dediğim gibi arzulama ve tutkulama duygusudur bir insan bi arabaya, gökyüzüne bir pandaya vesair suretli şeylere aşık olabilir çünkü aşk elde etme duygusudur kavuştuktan ve ya elde ettikten sonra aşk kalmaz kaldığını sansa bile aslolan özel ve saf bir sevgidir.