Cemil Kavukçu'nun erken dönem öykülerinden oluşan Dört Duvar Beş Pencere on iki öyküden oluşuyor. Her biri belirli bir seviyeyi tutturmuş nitelikli öyküler bunlar. Kitabın arka kapağında Fethi Naci, Doğan Hızlan, Füsun Akatlı ve Semih Gümüş'ün birer cümlelik övgüleri var ve en altda da "Kavukçu'nun ustalaşma sürecini tamamladığı" yorumu yapılıyor. Bu yoruma katılmamak mümkün değil zira Kavukçu'nun bu kitabındaki öyküler nitelik açısından daha sonra yayınladığı öykü kitaplarından geride değil. Zaman içinde ustalaşan Kavukçu'nun bu kitabıyla edebiyatımızda iz bırakan öykücülerden sayıldığı yorumu oldukça haklı.
Haber ve Haberci, Kesişme Noktası, Arakesit, Çizgi İçi gibi öyküleri daha çok sevdiğimi, bilhassa Çizgi İçi'nin konusunda kendimden birçok şeyler bulmam hasebiyle öne çıkardığımı söyleyebilirim. Cemil Kavukçu Türk edebiyatının en önde gelen öykücülerinden biridir kuşkusuz.