Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

Merve Sarıoğlu

Merve Sarıoğlu
@mervesarioglu
Dönüşüm sürecini kontrol edemezsiniz ya da gidebileceğinizden daha hızlı gitmeye kendinizi zoelayamazsınız.O yüzden arkanıza yaslanın ve yolculuğun tadınız çıkarın.
Sayfa 114 - Lena Psikoloji YayınlarıKitabı okuyor
Reklam
Bencil olmak,bir şeyin eksikliğinden ya da kıtlığından kaynaklanır.Çok az sevgiye sahip olanlar,onu kaybetmekten korktukları için veremezler İçinizde sevgi hissetmezseniz onu başkalarına vermeniz imkansızdır.Bütün sevgi,içinizde kendinizi severek başlar.
Sayfa 109 - Lena Psikoloji YayınlarıKitabı okuyor
Terapi,enginarın kabuklarını soymak gibidir.Dışındaki yaprakları soydukça uğraşmak gereken başka katmanlar çıkar ortaya ve yapraklar dikenlidir.Bütün kabukları soyduktan sonra enginarın kalbine yani olduğunuz kişinin özüne ulaşırsınız.
Sayfa 90 - Lena Psikoloji YayınlarıKitabı okuyor

Okur Takip Önerileri

Tümünü Gör
Sevileceğini ve sevgiyi hak ettiğini öğrenmeye başlayınca şifalanma gerçekleşiyor.
Sayfa 90 - Lena Psikoloji YayınlarıKitabı okuyor
Kurban üçgeninin en trajik özelliklerinden biri,severken canını acıtmaya alışkın olan insanlar gerçek sevgiyle karşılaştıklarında onu tanıyamazlar.
Sayfa 71 - Lena Psikoloji YayınlarıKitabı okuyor
Reklam
Başkalarını kurtarmaya ya da sorunlarını çözmeye çalıştığınızda onları kurban rolüne koymuş oluyorsunuz ve ellerinden gücü aldığınız için kendilerimi yine çaresiz hissediyorlar.İşler yolunda gitmeyince size zorbalık yapacaklarından veya sizi suçlayacaklarından emin olabilirsiniz.
Sayfa 68 - Lena Psikoloji YayınlarıKitabı okuyor
Kar fırtınasında donan bir adamın paltosuna sıkı sıkıya sarılması gibi kurban da o yaralayan şeylere tutunur Özellikle kurban zorba rolüne geçtiğinde,yaraları ve acısı onun silahları olur.
Sayfa 45 - Lena Psikoloji YayınlarıKitabı okuyor
"Tanrım,bana değiştiremeyeceğim şeyleri kabul etme dinginliğini,değiştirebileceğim şeyleri değiştirme cesaretini ve ikisi arasındaki farkı anlayabilme bilgeliğini bahşet"
Sayfa 25 - Lena Psikoloji YayınlarıKitabı okuyor
Kurbanlar,başkalarını suçlu ve kötü hissettirmek için,dahası kendilerine acımaları için suçluluk duygusunu kullanarak onları manipüle ederler.
Sayfa 21 - Lena Psikoloji YayınlarıKitabı okuyor
"Ne diye benim ruhumun ahengini bozdun?"
Sayfa 193 - Yapı Kredi YayınlarıKitabı okudu
Reklam
Bir çanak sıcak çorba hükümlülerin geçmişteki,gelecekteki yaşamından,özgürlüğünden daha değerliydi.
Sayfa 119 - İletişimKitabı okudu
Dünyaya da,kendi yaşamımıza da armoni açısından bakarsak,seslerin her zaman uyumlu olmadığını,bu armonik yapı içerisinde hoş tonların da sert tonların da,diyezlerin de bemollerin de duyulduğunu,bazı seslerin yumuşak ve rahatlatıcı ötekilerininse rahatsız edici olduğunu görürüz. Müzisyen bu ses ve tonların hepsini birden kullanmayı,bunları bir araya getirmeyi bilmelidir.Biz de yaşamımızdaki iyi ve kötü şeylere böyle bakabilmeliyiz;çünkü iyi şeyler de kötü şeyler de aslında aynı öznedir,bizim yaşamımıza aittir.
Sayfa 276 - SelKitabı okudu
Seneca'nın görüşüne göre ,dünyanın neye benzediğine ve başka insanların nasıl insanlar olduğuna ilişkin,tehlikeli olabilecek kadar iyimser fikirlere sahip olduğumuz için öfkeleniriz. Düşkırıklıklarımızın derecesini,çevremizdeki dünyadan neler bekleyebileceğimize ilişkin kavrayışımız,hangi beklentilerimizin normal olduğuna ilişkin deneyimlerimiz belirler.
Sayfa 104 - SelKitabı okudu
Heidegger kaygıyı ihtimallerimiz ve seçeneklerimiz olmasıyla bağdaştırır.Kaygılı iseniz bu,ihtimallerinizle temas ediyorsunuz demektir.Hnagisini seçmeli?Seçtiğiniz anda diğer bütün ihtimalleerin ekarte olacağını bilmek kaygının temelinde yatmaktadır.
Sayfa 155 - Doğan NovusKitabı okudu
138 öğeden 1 ile 15 arasındakiler gösteriliyor.