Arda

Arda
@00ARDA00
Hazır olduğunu biliyorum.Her zaman hazırdın Hadi başlayalım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Tok açın halinden anlamaz" derler. Ben "Bazen aç olanlar da birbirini anlamaz" derim...
"Ne demiş üstat; Benim olmayan kapımda dursa ne yazar."
Ne der Müslüm baba; Bakma bana öyle bakma Bir bakışta tanıyamazsın beni