Arda

Arda
@00ARDA00
"Bir tek bana vaktin yoktu, herkese ömrünü harcadın."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Gelmeyeceğini bile bile Bir ömür BEKLEDİM"
"Hayatımda Mutlu olmayı hiç Başarmadım"
"Gelecekteki mutluluğumu şimdi acı çekerek hak etmem gerekiyor."
"Tok açın halinden anlamaz" derler. Ben "Bazen aç olanlar da birbirini anlamaz" derim...