ynlmzl

ynlmzl
@0208_
Tabiatım böyle
Bir Alman-Amerikalının huzur bulmak için camiye gitmesi çok garip geldi bana.
Reklam
Bir seni olduğun gibi Bir seni her şeye rağmen Bir seni, hala..
İnsana insan olarak bakmayacaklar.
Annesi de bu kadar aşağılanan kadın cinsine ait olduğu için mi bana hiç saygı göstermiyordu?
Bilgiye sahip olmak, amaç haline gelmişti.
Reklam