ynlmzl

ynlmzl
@0208_
Tabiatım böyle
Yalnızlığı sevdirdiler, yorulduk insanlardan.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünyayı güzellik kurtaracak. İnsanı sevmeyle başlayacak her şey.
Vizontele
Her şeyin bittiği yerde başlayan şehre, bazen güzel şeyler de gelirdi. Ama hiçbiri uzun süre kalmazdı.
Sinema
İnsana aşk lazımmış aşk! Aşk olmadan olmuyormuş. Aşk olmadan bülbül de yokmuş, gül de yalanmış.
Ah insanlar! Her şeyi bulup kendini bulamayanlar..