"Şimdi ben sana yalnız şunu söyleyebilirim:"Çocuk kalbinin, çocuk ruhunun bağdaşmadığı her şeyi reddettin.İşte beni teselli eden de budur. Bir şimşek gibi yaşadın sen .Bir defa çarptın ve söndün. Şimşeği çarptıran göktür ve gök ebedîdir .İşte budur beni teselli eden .Bir başka tesellim daha var :İnsandaki çocuk vicdanı, tohumdaki öz gibidir.Ve o öz olmadan tohum filizlenmez ,gelişmez. Yeryüzünde bizi neler beklerse beklesin ,insanoğlu doğdukça ve öldükçe ,insanoğlu yaşadıkça, hak ve doğruluk denen şey de var olacaktır."