O zaman sen yabancı bir tanrısın, öfkeli bir tanrısın, cezalandıran bir tanrısın, bir intikam tanrısısın;ve ben, rahel, sadece sevenleri seven ve sadece merhamet edene hizmet eden ben, ben,Rahel - o zaman seni meleklerinin yanında reddediyorum!
Bizler biliyoruz Yüce tanrım,ömrümüzün sonbaharı çok yakındadır ilkbaharının, yazı ise hiç uzun değildir; bu nedenle böyle sabırsızlıkla çalkalanır kanımızda, bu nedenle büyük bir açlıkla uzanır elimiz sevdiğimizi almaya ve fani şeylere bile sevinmeye; zaman geçtikçe yaşanırken, beklemeyi nasıl öğrenelim, bir gecede ölüp giderken nasıl sabredelim, zaman sönmeyen ateşiyle peşimizdeyken nasıl yanmayalım, ölüm arkamızdan koşarken nasıl acele etmeyelim?