Ayşe

Ayşe
@0Defolukelebek0
️ 𐱅𐰇𐰼𐰚
İnsan işte daima Sandıklarının,yanıldıklarının Ve yalnızlıklarının Sancısını çeker..
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ne içindeyim zamanın, Ne de büsbütün dışında; Yekpâre, geniş bir ânın Parçalanmaz akışında.."
Şiir
"İçim ey içim bu yolculuk nereye Yine bir şehrin ölümünü başlatır gibisin."
Şiir
"Korkmuyorum artık. Yani kızmıyorum. Yani kızıyorum ama o ilk günkü gibi delice degil. Akıllıca. Ne yapacağını bilenlerin sabırlı kızgınlığı var içimde."
Edebiyat
"Suskun dururum biraz da ölü"
Şiir