Yazar epilepsi hastalığını çok güzel bir şekilde sunmuş. Hastaların yaşadığı zorluklara çok ince bir şekilde değinmiş. Beynin gizeminde kaybolmak güzel bir duyguydu. Nörofizyoloji teknikeri olarak branşım için önemli bir kitap olduğunu düşünüyorum. Fakat tıbbi terminolojiye hakim olmayan kişilerin zorlanabileceğini düşündüğüm bir kitap. Yine de beyine merakı olan her insanın okuması taraftarıyım. Keyifli okumalar dilerim.