mealyoşa

mealyoşa
@0caner0
Akşamları odasına yalnız dönmek; bütün gün çalışıp da odayı bomboş bulmak ve başını bir omza dayamak dileğiyle ölmek neymiş görürdü.Ertesi sabah kalkmak ve işe gitmek cesaretini nereden bulur insan, çekici ve neşeli olmak, böyle yaşamaktansa ölmeyi yeğleyenlere nasıl cesaret verir insan?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sizi sürükleyen dalgadır, yaşam bu; ne yargılanabilir, ne anlaşılabilir
Her şeyi ciddiye alıyordum; sanki ölümsüzmüşüm gibi
Var olmak mı, yok olmak mı, bütün sorun bu!
Buzlar kadar el değmedik, karlar kadar temiz olsan da çamur atılmaktan kurtulamayacaksın.