mealyoşa

mealyoşa
@0caner0
İsimsiz arkadaşlar , sözsüz şarkılar her zaman en iyileriydi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendisi lastiği olmayan bir tekerlek gibiydi, her çakıltaşıyla sarsılırdı.
Yaşamak ya da yaşamamak bize mi bağlıydı?
İnsan böyle bir dünyaya çocuk getiremez.Acıyı sürdürüp, sürekli duyguları olmayan, sadece geçici istekleri ve gösterişleri olan, bir o yana bir bu yana savrulan bu tutku dolu hayvanları besleyemez.
Daha otuz yaşına bile gelmemişti ve hayatta kalması gerekiyordu.