mealyoşa

mealyoşa
@0caner0
İnsanın görüntüsü sadece alışkanlıkların iskeletinden ibaretti.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamın kalbinde bir boşluk vardı
Hiç tanışmadığı insanların ve çok iyi tanıdıklarının arasında bir sis gibiydi.
Yoksa ölümle her şeyin biteceğini bilmek rahatlatıyor muydu ?
Kendini hem çok genç hem de inanılmaz yaşlı hissediyordu.