Kitabı çok beğendim. Masum insanların çektikleri acılar, suçsuz yere esir edilmeler, acımasız işkencelere maruz kalmaları.. ve yinede içindeki insan sevgisini kaybetmeyen insanları anlatıyor.. okumanızı tavsiye ederim.. 10 üzerinden 10
“...Ren, Tuna ve Volga suları esirlerin göz yaşlarına karışarak akmaktadır. Bu gözyaşları bütün Avrupa nehirlerine bütün dünya nehirlerine de karışacak denizler ve Okyanuslar... nihayet bir çok defalar olduğu gibi Allah yine insana acıyacak tıpkı Nuhun gemisine binerek kurtulan bir avuç insan gibi...”