emineziyangil

emineziyangil
@0kahveci
son zamanlarda hayatım başıma gelen haksızlıklardan ibaretti…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Güvenebileceğim tek kişi kendimdim.
“Ölüm o kadar güç değildir. Unutulmak yamandır.”
Yok olan kar taneciklerini bir şekilde yakalamak, mutluluğu yakalamak gibi bir şey; anında hiçliğe dönüşüveren bir sahip olma eylemi. 
Hepimiz için ağlıyordum. Her yerde çok fazla acı var ve biz ,görmezden geliyoruz.