Peki çat nereye gider? Komşu komşu, hu hu, tabak fırlatma sesi geldi mi? Hayır pat sesi geldi.
Kime kime? Bana bana. Başka kime?
Bana ne, bana çok geldi...
Bardak mı bu "çat" diye düşüp kırılsın. Darmadağın olsun. "Ah" demiştir belki. "Tüh" demiştir. "İmdat vazgeçtim. Kurtarın" demiştir. Sessizce düşer mi insan? Sessizce çok yüksekten atlar mı?
Her sabah yeniden, dünden kaldığı yerden ve eskiden de hep olduğu yerden açar pencereyi. Peki uyanık mıdır pencereyi açarken? Her gün tekrarlanan alışkanlıklar için uyanık olması
şart mıdır insanın?
"Anne bana silgi alır mısın?"
"Alırım da niye? Senin silgin var."
"Yok öyle silgi değil, başka silgi."
"Başka silgi nasıl oluyo akıllım, hem ne yapıcan başka silgiyi?"
"Hayallerimi silicem..."