Zemheri

Zemheri
Okumak: hayatta kalma refleksi...
Peki çat nereye gider? Komşu komşu, hu hu, tabak fırlatma sesi geldi mi? Hayır pat sesi geldi. Kime kime? Bana bana. Başka kime? Bana ne, bana çok geldi...
Alıntı
Reklam
Bardak mı bu "çat" diye düşüp kırılsın. Darmadağın olsun. "Ah" demiştir belki. "Tüh" demiştir. "İmdat vazgeçtim. Kurtarın" demiştir. Sessizce düşer mi insan? Sessizce çok yüksekten atlar mı?
Alıntı
Her sabah yeniden, dünden kaldığı yerden ve eskiden de hep olduğu yerden açar pencereyi. Peki uyanık mıdır pencereyi açarken? Her gün tekrarlanan alışkanlıklar için uyanık olması şart mıdır insanın?
Alıntı
"Anne bana silgi alır mısın?" "Alırım da niye? Senin silgin var." "Yok öyle silgi değil, başka silgi." "Başka silgi nasıl oluyo akıllım, hem ne yapıcan başka silgiyi?" "Hayallerimi silicem..."
Alıntı
Acıya en çok ve en hızlı kadınlar koşar. Alışıktır çünkü acının içinden geçmeye...
Alıntı
Reklam