Şimdi kendimle de, insanlarla da ilgili bir şeyler söyleyebilirim, çünkü anlamaya, karşılaştırma yapmaya başladım. Eskiden öylesine yaşıyordum, karşılaştırma yapacak durumda değildim. Bizim dünyamızda herkesin yaşamı aynıdır. Ama şimdi başkalarının nasıl yaşadığını görüyorum, kendimin daha önce nasıl yaşadığımı hatırlıyorum, içimi acıtıyor bu, ağır geliyor bana.
Karanlık bir yaşamın insanları olarak bizler her şeyi hissederiz, ama duygularımızı dile getirmekte zorlanırız, duygularımızı anladığımız, ama dile getiremediğimiz için kendimizden utanırız. Ve çoğu zaman utancımızdan, düşüncelerimize kızarız. Her yandan vurur bize yaşam, iğneler bizi, biraz dinlenmek isteriz, ama düşüncelerimiz engel olur buna."