Beğenmedim akhilleusun şarkısı kadar sürükleyici değildi. Sonu da beni hiç tatmin etmedi daha keskin bitişleri seviyorum ucu açık bırakılan her şeyden nefret ediyorum hiç okumamış olmayı dilerdim.. Objektif olarak puan vermek gerekirse 6.7/10 Ben, Kirke