Ayaz

YİNE UMUTSUZCA...
Sen mi zalimsin dünya? Yoksa bu aşk mı cana yakın? Sevenlerle otururuz birgün hepsi, Hepsi hüzünlü birer yosun, Sallanıp dururlar sevinç dalgalarında, Boynu bükük, aciz hayat denizinde. Ne çok yürek gördüm ben, Hepsi bir yâr dalında tutulmuş. Ne de çok zavallı bu yapraklar, Hepsi adına tutunmuş. Bir rüzgar gelirde savurur, Savurur kestane saçını bana, Kokusu ciğerimde zehir olur. Sayıklarım adını, yine umutsuzca. Sen mi zenginsin dünya? Yoksa biz aşıklar mı yoksuluz? Herkes hayatı yaşar, sarışını, kumralı. Bizim ucu kırık kalemimiz var, Her fırsatta yazarız da, Ne gidip gelmeyenler yazılır, Nede yazılıp dönen gelir. Neler vardır baş ucumda, Her biri sana yazılırdı umutsuzca, Aklımı kaybettim adını duyunca, Birgün Kerkük kalesinde seni ölü bulunca... Sayıklarım adını, yine umutsuzca...
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yine mi
Yine mi saat sabahın dördü? Ben her zaman bu saatte seninim Ezan sesi, kuş sesleri ve sen Azıcık anlayış gösterip biraz sevsen Gözlerden konu açılmıştır bu sabah Ben kahve desem de yeşildir gözler Her gözün yeşili gibi değildir bunlar Bir kere öpsem seni Yeşerir bir habitat dudağımda Yine mi saat özlemi geçiyor? Bugün de amma zaman hızlı Adını çağrıştıran güvercin sabahı Sevmeyi anlatan öğretmen sopası Bense seni yazan özlemli bir öğrenci Sınıfımın adı; inciler sınıfı Adının incisi. Gülüşünde ki gamzeni çalıştık bugün, Sınıf boştu bendim bir seni yazan. Yine günlerden pazartesi, Bence günlerden seni yazdığım ertesi. Çok ses var beynimde, yalanlardan bir kargaşa, Susturamıyorum herşeyi, senin beni sevdiğini "Aşık var bu evde" diyorum azıcık ihtiram eyleyin."
Şiir

Ayaz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
140 günde okudu
·
2024 1. kitabı
Platon (Eflatun)
8.2/10 · 64,8bin okunma
Gelişi Güzel
saya saya geçirdim günlerimi bir gün kitap okurken gördüm gözlerini galaksi gibi evren güzeli kalem değil savaştır tüm meselesi isa gibi driltir ölüleri anlarım o zaman tüm evreni sen bilmezsin tabi bu güzeli adını bir ben birde Sa'âdet bilirler o yüzden oturun siz keyfe keder biz burda yazalım her akşam sevdiğimize şiirler...
Şiir
Bir Aşk Uğruna
Şimdi bir kağıt başında otursam, Ölüleri, şehitleri ve aşıkları tek tek yazsam Ben ağlasam, kalem yazsa Yine kuğlu parkta buluşsak Elimizde anılar yanı başımızda kalanlar Bir aşıkta yanılır bir harf uğruna Şimdi ben şehit olsam, aşık mı sayılırım? Ben senin olsam şehit mi olurum? Şanlı bayrağın altında sarılsam gölgene Geri gelir mi suretin tekrar gözüme?