Okur

Adama “Doğduğum yerde ölmek isterdim” dedim. “Oradan hiç ayrılmayıp doğduğum evde, o sokakta, o tanıdık bildik insanlar arasında ömür sürer, sonra da huzur içinde ortalıktan kaybolurdum. Eğer daha adil bir ülke olsaydık, eğer bu kadar işkence, yolsuzluk, vahşet, yalan sarmasaydı ortalığı… Eğer politikacılar bu kadar iğrenç olmasalardı…”
Sayfa 84·Kitabı okudu
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Okur

, 1000Kitap'a katıldı.