Sena Ç

Sena Ç
Zamanla aradığımı bulacağım.
Av.
Kocaeli Üniversitesi
Trabzon, 17 Mayıs 1997
511 okur puanı
Nisan 2017 tarihinde katıldı
Gözden ırak ,nadiren girdigim yeni hesabıma giriş yapmaya çalışırken şifremi unutunca yanlışlıkla 2 yıl önce kapattığım hesabımı aktif etmiş bulundum.Olacağı varmış bıraktığım yerden bir parça devam diyelim.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sevgilerimle...
Olur da haber vermeden gidersem bana ne olduğunu merak edecek olan dostlarım,sevdiklerim içindir bu paylaşım. Bir yıldan fazla bir süredir kullandığım bu uygulamada cok güzel insanlar tanıdım, okuduğum incelemeler sonucu sempati duydugum hesaplardan tut yazdıği siirlerle beni duraklatan geleceğin şairlerini okudum. Çevremde bulamadığim sıcaklığı bu platformdaki insanlarda buldum.Var olasınız. kitap okumanın sadece okumak değil bir sanat olduğunu, ve bu sitede hissettim. Zamanı geldi bu platformla yatıp kalktim (evet ben de abarttım ama öyleydi durumlar). Bu sitede öğrendiğim çok şey oldu,bazı konularda daha ayrıntılı ve farklı düşünmeye başladım. Gerçek olan şu ki bu site hayatımda büyük bir yere sahipti. Bu platformdaki güzel zamanlarımi belirli sebeplerden dolayı noktalamam gerekiyor. Bir hesabın daha sonuna geldik cümlesi benim için kolay olmadı ama bunu içselleştirdim ve artık 1000ksız yoluma devam etme kararı aldım.İleride ne olur bilemem ama yakında gidiyorum. Bu iletiden en geç 3-4 gün sonra Abbas yolcu. Kitapla kalın sevgili 1000k, Sevgilerimle...
1000Kitap
Kedi öldü ve sonrası yok.
Yürürken yazıyorum ,bulaşık yıkarken yazıyorum, annem seslenirken yazıyorum,en çok da etrafı izlerken yazıyorum ama sorun şu ki kafamda yazıyorum.O günden sonra da kafamda çok yazdım ama artık kağıda yazmam gerekti. Dersane çıkışı gittiğim yolun kaldırımında kulağımda kulaklık etrafı izlerken oluyor her şey. Minik bir kedi çıkıyor kaldırımın kenarindaki yolda ve o sırada dikkatsiz seyir halindeki hızlı bir araba birden kediye hızlı bir şekilde çarpıyor.Kediye çarpıyor ama son anda kedi kendini sakatlanmaktan kurtaracak bir hamle ile ucuz atlatıyor cümlesini kuramadan kenara savrulan kediyi görüyor bu gözler. Araba bir kediye çarpıyor ve ben izliyorum. Travma kedinin savrulduktan sonraki inilti ve acı içinde zıplamalarıyla başlıyor.Acı içinde kıvranan kedi bir yandan zıplıyor ,kaldirim kenarına vuruyor istemsizce kendini ,bir yandan gövdesinden sürekli sürekli kan akmakta... Müzik duruyor,arabalar duruyor,insanlar yok oluyor ve ben gözümden akan yaşlarda onda kitleniyorum.Kitlenmiş gözlerimden akan yaşlar, titreyen vücut , ne yapacağını bilemeyen bir zihin... Bir kedi ,bir hayat gözlerimin önünde can çekişiyor ve ben kitlenmiş hiçbir şey yapamıyorum. Sonrası mı sonrası karıncalanmış bir ekran... Sonrası bulanık... Berbat bir günün başlangıcı. Sonrası vicdan azabı, Çaresizliğim yüzünden yardım eli uzatamadiğim bir hayatın yıllar sonra bir aksam yine aklımda canlanması. Sonrası hepimizin ölümlü olması ve her an ölme ihtimalimizin olduğu gerçeğinin beynime çakılması. Sonrası mı? Sonrası o kedi öldü ve sonrası yok.
Behçet Necatigil
Hayalimde ufak bir yuva kuruyorum, Sonra yaşamak zorluğu geliyor akla.