Eda

Theo’ya Mektuplar eserini okuyanlara bir sorum var:
Hangi yayını almamı önerirsiniz? Yapı Kredi ve Remzi Kirabevi yayınlarını gördüm. Çevirmenleri farklı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Büyük hayal kırıklıklarında insanı özgürleştiren bir şey vardır. İşte Martin Eden’in yaşadığı tam da buydu. 📚
Edebiyat
Martin Eden karakteri beni öylesine etkiledi ki hayatımın romanlarından biri olabilir. Müthişti. Etkisinden çıkamıyorum.
Edebiyat
Hayattan doyum aldığımı hissettiren anlar: iyi bir kitap okumak, ruhu olan yerlerde bulunmak, bir bitkinin büyümesini izlemek, bir çocuğun mutlu olmasına sebep olmak, anlaşılmak, dua etmek. 🐚
Kendimi bulmama yardımcı olan her şeyi seviyorum: Bir kitap ya da film kahramanı, bir şarkı sözü ya da melodisi, bir çiçek ya da bir ağaç... Belki de bir mekân ya da bir insan 🐚