TUFAN

TUFAN
@12tht
Kimseyi küçümseme noktada küçüktür ama bitirir cümleyi.
Ne çok isterdim bir atkı olmayı üşüdüğünde boynuna sarılmayı benimki de hayal işte.
Reklam
Neden sevgililer günü var da yalnızlar günü yok? Biz daha kalabalığız.
Bir göz bir göze neler anlatır bilmem ama bir söz bir gözü yıllarca ağlatır.
“O yüreğindeki acı mı?” diye sordular… Hafifçe tebessüm ettim; “Hayır” dedim. “O benim imtihanım !”
Ama boş yere dememişler: ''Kendi ayıbını örtmek isteyen başkalarının yüzüne kara çalar." diye.
Reklam