Kitap sevdiğim bir tema olan kelebek etkisi temalı bende zaman zaman derin düşüncelere dalarım acaba farklı seçimler yapsaydım şuan nasıl bir hayatım olurdu diye kitap işte bunu çok güzel işlemiş
Ama her ne olursa olsun insan hep daha fazlasını istiyor doğası gereği
Genel olarak güzel akıcı bir kitaptı