7...I love books...EM

7...I love books...EM
@16EM25
●Okuyorum ve yazıp çiziyorum.♧ ●En büyük örneklerimden biri öğretmenlerim.♡ ☆Baykuşlar,Geceler ve Yıldızlar.☆ ~ Bir Okur~
Bir iki kez tekrarladıktan sonra ,ablam hemen anlar.Ben çok büyük bir şaşkınlık ve hayranlıkla "Ablam bunu nasıl anladı?"diye düşünürken diper yandan da ablama bakıp gülümserim,"Evet, doğru." anlamında. Suskun Yüreğiyle Konuşan Cerebral Palsyli Kız
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Beni sessiz de sevebilir misin?
"KENDİNİ BİL." Çünkü insan kendini ve haddini bilmekle göklere yükselir.
"Hiç yoktan iyiydi."