7...I love books...EM

7...I love books...EM
@16EM25
●Okuyorum ve yazıp çiziyorum.♧ ●En büyük örneklerimden biri öğretmenlerim.♡ ☆Baykuşlar,Geceler ve Yıldızlar.☆ ~ Bir Okur~
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Puan vermedi·208 syf.··
2024 16. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 27 Haziran 2024 13:01
Kitap çok güzeldi.Ben çok beğendim.Hatta gecenin 1'inde,2'sinde bile bu kitabı okuduğumu,buraya alıntı girdiğimi falan hatırlıyorum.Ayrıca uzun bir zaman sonra ,en kısa sürede bitirdiğim kitapta bu olabilir.Kitapta Alma diye bir ana karakter var ve yatağının altında yedi tane canavar yaşıyor ve onlarla tanıştıktan sonra o canavarlar Alma'yı koruyor.Kısacası ben kitabı beğendim ve kesinlikle okuması için herkese öneririm.Bence her yaşa uygun bir kitap.
Alma ve Yedi CanavarIria G. Parente · Genç Timaş Yayınları · 20251,769 okunma
Özlem DALGIN isimli okura yanıt verildi
7...I love books...EM
Bence de güzel kitaplar var ve bende beğeneceğimi düşünüyorum.Merakla okuyor olacağım inşallah.❤