7...I love books...EM

7...I love books...EM
@16EM25
●Okuyorum ve yazıp çiziyorum.♧ ●En büyük örneklerimden biri öğretmenlerim.♡ ☆Baykuşlar,Geceler ve Yıldızlar.☆ ~ Bir Okur~
"Büyüyünce ne yapmaya karar verirsen ver mutlaka üniversiteye gitmelisin.Okulu bırakma.Okuyabildiğin kadar oku. Bunu hedef edin.Kimsenin seni durdurmasına izin verme."
Sayfa 187·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hiç yoktan iyiydi."
"Seni asla bırakmam."
Sayfa 165 - Genç Timaş Yayınları·Kitabı okudu