Şuana kadar verdiğimiz kararların kaçını acaba hiçbir şeyin etkisi altında kalmadan verdik ?
Bu sorunun cevabı aslında oldukça az çünkü bulunduğumuz çevre, kültür, arkadaş çevremiz, toplumsal etkiler ve daha nice etken aslında karar verirken bizi yalnız bırakmıyor kendi kararımı kendim verdim diyebilirsiniz ama şöyle de düşünmek lazım ya biz aslında karar vermiyor sadece bu etkenlere göre en uygun seçimi yapıyorsak ?