Pınar

Etrafımdaki insanlar mutsuz olduğumu düşünüyor. Mutsuz değilim aslında. Kendimi iyi hissediyorum.
Sayfa 126
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsan garip bir varlık bazen sakladıklarıyla mutlu oluyor. Bazen de açığa vurduklarıyla.
Sayfa 112
Alıntı
"Sebeplerimin tümünü yitirdim. Ölmek için bile sebep bulamıyorum artık."
Sayfa 110
Alıntı
İnsan kaybettikleriyle insandır...
Sayfa 93
Alıntı