📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bütün hatalarımızı başkalarına yükleyerek hafifletmek isteriz..Aslında suçlu biziz.
En büyük kötülüğü insan kendisine yapar..Biliyoruz kabullenemiyoruz.
Baskalarina öfkelenmek boş.. Tabii ki insanın kendisine ayna tutması ve özeleştiri yapması zor...Ama bunu yapınca sırtımızdaki yük hafifler..Ve nefret kusmayı bırakıp kendi gerçekliğimize dönebiliriz.
A.EKİN
Yaptığınız bütün ikiyüzlülüklerin farkındayım.Ama sükunetle geçiştiriyorum yaşananları...
Kapattım bütün kapıları size Dilimin ucuna gelen küfürleri yutuyorum tek tek.
Gülüşümü çalıp gidenlere inat yaşanacak güzel günleri bekliyorum...
A.EKİN
Asla yapmam dediklerimle sınandım hep..Kınadığım her şeyi bir şekilde yaşadım.
Bütün ağırlığıyla çöktü üstüme söylediklerim.Peşimi bırakmadı anılar ve hissettirdikleri.
Zamanla öğrendim işte büyük konuşmanın derin pişmanlıklar getirdiğini..
A.EKİN