Ali Ekin

Ali Ekin
@1987ali
Her şeyden haberim var ama bazı şeyleri bilmek istemiyorum.
'Ah seni bilmiyor kimseler bilmiyor'
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen aydınlık yüzünle gülümserken hangi tanım karşılar ki güzelliğini .. Gülmenin kaç çeşidi olduğunu bilir misin? Ve sendeki gülüşün binlerce umudu yeşertiğini.. Paramparça olmuş bir kalbin yalnızlığa koşarken rastladığı nazli sevgilim... Ne olur mahşere kalacak kavuşmalar bırakma bize..ne olur yazık etme sevgimize A.E
Duygularına ne kadar güvenebilir ki insan . Eğer bir derinlik barındırmıyorsa..
Ne acıdır incittiğimiz insanlardan tam olarak özür dileyememek ... bakışlarındaki hüznü, gözlerindeki yaşı, sesindeki titremeyi unutamayip yoluna devam etmek
Sevmek mi sevilmek mi güzel? diye sormuştun bana ... Sevdiğin tarafından sevilmek, en güzelidir oysa..