Gönlümdeki azgın devi rüzgarlara attım;
Gözlerle günah işlemenin zevkini tattım.
Gözler ki birer parçasıdır sende ilahın,
Gözler ki senin en katı zulmün ve silahın,
Vur şanlı silahınla gönül mülkü düzelsin;
Sen öldürüyorken de, vururken de güzelsin!
Birgün karşılaşırsak eğer bütün heybemin pişmanlıklarla dolu olduğunu bilmeni istiyorum....seni incittiğim için özür diliyorum duyarsan sesimi uzaklardan bil istiyorum..