Gülər

"Gece karanlık, yol uzun ve ben şaşkın"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" O uçmaktan yorulmuş bir kuş gibi düşüncemin kuru dalına konuyor "
Keşke sonbahar gibi olsaydım, Keşke sonbahar gibi olsaydım, Keşke sonbahar gibi sessiz ve hüzünlü olsaydım...
Senden ayrılmamı söyledin...çok yazık vefa bağı acaba kopabilen bir şey midir? Kendimden ayrılırım , ama senden ayrılamam Aşıkların gözü acaba bozulabilen bir şey midir?
Hayattan ne istediğimi bilir misin Ben sen olayım, sen, baştan aşağı sen. eğer bin kez yaşansaydı bir kere daha sen, bin kez daha sen...