Biraz önce bitirdim. Yazarın bazen belli yerlerde gereksiz uzatmaları ve sıkıcı olan bilgi verme amaçlı koyduğu metinler bu kitaptan alınacak tadın seviyesini biraz düşürüyor. Ama genel olarak beğendim..
Bu kitabı okuduktan sonra Stephen King'in 'sosyalist' bir tarafı olduğunu düşünüyorsunuz. Yazarın aynı zamanda toplumsal meselelerle ilgili yetkinliği de ortaya çıkıyor. The Running Man çok anlamlı ve derinliği yüksek bir hikâyeydi. Filmini de izlemeyi iple çekiyorum..
Azrail KoşuyorStephen King · Altın Kitaplar · 19891,324 okunma