Şarkı der ki ;
"Kendime çiçek alabilirim,
Adımı kuma yazabilirim,
Saatlerce kendimle konuşabilirim,
Anlamadığın şeyler söyleyebilirim,
Kendimi dansa götürebilirim
Kendi elimi tutabilirim
Evet, kendimi senden daha iyi sevebilirim."
"Birisi Tanrı'ya sordu;
Eğer her şey kader de yazılıysa neden dilek dilemeliyim ?
Tanrı gülümsedi ve dedi ki;
Belki bazı sayfalara dilediğin gibi olsun yazdım..."