Bunların işte adeta Türklüğe alerjileri vardır. Asla kabul etmiyorlardı. Bazıları savcılıkta verdiği ifadede: "Ben Türk de değilim, Müslüman da değilim!..." Demiştir.
Bu İlhan Selçuk denen kimse Moskova'ya gittiğinde, Lenin'in mezarını ziyaret etmiş, sarılıp öpmüştür. Ama bu şahıs, acaba bir bayram günü babasının mezarına gidip fatiha okumuş mudur?...
Selam sana yavrusundan ayrılan kadın!
Kim bilir sen gizli gizli nasıl ağladın!
Ne bir damla göz yaşı dök, ne yasla dövün;
Sen yaşarken öksüz kalan yavrunla övün!